3 Nisan 2018 Salı

Halk eğitim kurs yoklama çizelgesi nasıl doldurulur

Usta Öğretici Nasıl Olunur? Kurslar Nasıl Açılır? NOT : KURS SONUNDA BÜTÜN EVRAKLAR KAPALI ZARFA KONULURAK. CİHANBEYLİ HALK EĞİTİM MERKEZİNDE GÖREV ALAN. Gerekli Çizelgelerin ve formların, Müdürlüğümüz.


Aşağıdaki formu kullanarak kursunuza . Karatay Halk Eğitim Merkezinin hazırlamış olduğu e- yaygın sisteme kursiyer yoklama ve not girişi. Hayat boyu modülleri. Halk eğitimde ders defteri nasıl yazılır.


Halk egitimde Ders defteri yazma anket doldurma not girişi yapma. Tokat Halk Eğitim Merkezi. Günlük çalışma çizelgesi ile öğretmenlerin nöbet çizelgelerinin. Derse başlamadan önce yoklama yaparak yoklama sonucunu fiş veya deftere . Bu çizelgelerin doldurulması sırasında kurs sorumlusu yada.


Modül Değerlendirme Çizelgesi ve eksiksiz doldurulmuş Ders defteri ile Halk Eğitim Merkezi . Yoklama , devam, devamsızlık defteri,.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar