23 Nisan 2018 Pazartesi

Dünya turu çıkmak için ne kadar para gerekli

Dünya turu çıkmak için ne kadar para gerekli

Dünya turuna çıkmak için ne kadar para gerekli ? Nerede yatar uyurum, ne yer ne içerim? Muhakkak bir kumbara da edinmeli. Kıtalar arası uçuşların her zaman pahalı olduğunu söylemeye gerek yok sanırım. Otostopla dünya turuna çıkma kararını almak zor olmadı mı?


Aksine, o kadar rahatladım ki, . Kurumsal bir şirkette çalıştığım günlerden birinde bu yolculuğa çıkma kararı aldım. Bütün evraklarımı topladım, gerekli sınava girdim ve programa başvurdum. Dünya Turu için yanıma ne kadar para almalıyım? Açıkcası bu miktarda bir para bende yok ama biriktirmek için elimden geleni yaptım.


Boş yere ne kadar çok para harcadığımı fark ettiğim anda yaptığım tek şey alışkanlıklarımı değiştirmek oldu. Yola çıkmak için gereken paranın neredeyse hepsini . Tahmini yaparken yıldızlı otellerde kaldığımı hesap etmeyin . Yok ya bizde olmaz o. Kesin ardında başka bir şey vardır. Yedi kez dünya turu yapan ve en çok seyahat edenler listesinde ikinci sırada.


Dünya turu çıkmak için ne kadar para gerekli

Gezmeyi kaderiniz olarak görüyorsanız, bunu yapmanız gerekir. Bu hayali gerçekleştirmek için gerekli olan iki ana etken var: Zaman ve bütçe ayarlamaları. Bir yandan az da olsa para kazanma ihtimaliniz varken, bir yandan gittiğiniz yerde gezginden çok . Intrepid seyahat acentası bin doları ve 3gün tatili olan kişileri dünya turuna çıkarıyor.


Parasız dünya turuna çıkmak için ihtiyacınız olan öncelikle biraz tutku, biraz da. Bu yazıda dünya turu hazırlık sürecinde ne sınavlar verdiğimi, hayallerimi. Aynı zamanda herhangi bir araştırmaya dahi gerek olmadan hepimiz. Hedefim para biriktirmek aylık bir Asya seyahatine çıkmak ve dönüş . Durum böyle olunca iki kişinin beraber bu tarz bir geziye çıkması bana çok zor geliyor.


Gezi turları yapmayı planlıyor musun? Para olmadan dünya gezilmez de gezerken nasıl para kazanabileceğinizi bu linkte biraz anlattım. Akılda tutulması gereken tek zaman vize tarihimin bittiği gündü. Kısacası atılan her adım için bir miktar para gerekli.


Hatta yanında hiç para bulundurmuyor bile desek yeri! Evet, az bütçeyle dünya turu yapmak kolay değil ama isterseniz mümkün. Tüm gücümüzle para biriktirdik. kanalımız vardı ve bu kanalları dünya turuna çıkmadan bir . Bu videonun adının parasız dünya turu olmasının sebebi, yola parasız çıkmamdır.


Emre Durmuş tarafından yüklendi Sık Sorulan Sorular – Gürkan Genç gurkangenc. Kimse “Gürkan Genç sen dünyayı gez biz de sana ekipman ve para verelim” demedi. Yelkenli teknede yaşam için hazırlık, yelkenli ile dünya turuna çıkmak.


Daha önce Nasil Yolda Para kazanilir anlatmıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar