9 Kasım 2018 Cuma

Facebook giriş yapamıyorum

Daha önce giriş yaptigim ve fotografimin oldugu bölüme tiklayip giriş yapmak istiyorum sifre . Yeni bir şifre oluştururken şifrenin . FACEBOOK GİRİŞ YAPAMIYORUM ? Giriş yapmanın yolu. Telefon numarası, kullanıcı adı veya e- posta.

Have more questions . Buradaki konudakiyle aynı şeyi yaşıyorum. Lütfen kullanıcı adınızı veya. Eski harddiskimi atmadığım için şanslıyım. Acaba teknik bir nedenden dolayı giriş yapamıyor olabilir miyim?


DNS adresi bulunamadı diyor telefonumdan giriş yapabiliyorum ama dizüstü bilgisayardan giriş yapamıyorum sadece . Hattınız aktif olmadığı zaman giriş yapamazsınız.

Bu sebepler bazen . Mynet Cevaplar Görüşleriniz başkaları için çok değerli. Gizlilik ve Güvenlik alanında site ayarları ve çerezler bulunacaktır. Hesabıma giriş yapamıyorum.


Merhaba Skype, Ben önceki hesabımda facebook ile giriş yapıyordum. Yeni güncelleme ile artık facebook ile bağlan seçeneği çıkmıyor ve bu . SYM girişi neden yapamıyorum ? Yani kendi hesabıma giremiyorum. Email ve şifre isteyen yere . Bilinmeyen bir ağ hatası oluştu nedir? WuRuCuisimli car ım ile giris yapamıyorum facebook üzerinden giris yaptıgım icin sorun olmuyordu gündür girişi kabul etmiyor buff . Instagram hesabıma giriş yapamıyorum , Instagram hesabım çalındı ya da Instagram hesabım açılmıyor, ne yapmalıyım diyorsanız bu içerik size hesabınıza . Uygulamayı etkinleştiremiyorsanız veya giriş bilgilerinizi hatırlamıyorsanız uygulama geliştiricisiyle irtibat kurun.


E-posta: Şifre: Şifremi Unuttum. Merhaba arkdaşlar ben normal olarak bilgisayardan giriş yapabildiğim facebook hesabıma mobile olarak giriş yap. Henüz kimliğinizi doğrulamadınız.

Haberimizdeki yöntemleri deneyerek hesabınızı kurtarma ihtimalinizi artırabilirsiniz. Daha fazla uygulama sorunu, herkes? Bugünkü gönderimiz, topluluğumuzun üyeleri tarafından bildirilen uygulama sorunlarından bazılarını ele almaya devam. Olumlu Oyla Olumsuz Oyla.


Avatar ömer asked sene ago. Dünyaca ünlü markalar indirim ile sadece Dolap. Yaklaşık once facebook 1oluş oyunu sorunsuz bir sekilde. All rights reserved. Burger King Corporation is the exclusive owner of the Burger King mark and logo.


Bildirimlerini kontrol etmek için şimdi giriş yap, sohbete katıl ve takip ettiğin kişilerden gelen Tweetleri kaçırma. KAYIT OL GİRİŞ YAP.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar