19 Temmuz 2018 Perşembe

Marka vekilliği eğitimi

Her iki yılda bir yapılan marka vekilliği sınavına hazırlık amacıyla, bu alanda bir kitap ve diğer yayınlarıyla tanınan akademisyenlerce verilecek eğitim ve . Program için tıklayınız. KONTENJANIMIZ DOLMUŞTUR! Eğitim tarihi : 19 . MARKA VEKİLLİĞİ SINAVI.

Grup eğitimi tamamlandı. Bilgilerinize sunarız. En az dört yıllık lisans eğitimi veren yükseköğretim kurumlarının veya bunlara . Aynı zamanda TÜRKPATENT nezdinde yayınlanan marka ve tasarımlara ilişkin.


Specialties: patent vekilliği, marka vekilliği , Yurtiçi patent prosedürleri, yurtdışı patent prosedürleri, endüstriyel tadsarım tescili, patent eğitim , patent danışmanlık. Sınavı kazanan adaylar Vekil . Bahçeşehir Üniversitesi ULMER ve ERDEM KAYA PATENT A.

Marka vekilliği , patent vekilliği yapma yeterliliğine sahiptir. Tercihen eğitim dili İngilizce olan dört yıllık bir üniversite mezunu. Ayrıca bazı Üniversitelerin sürekli eğitim merkezleri ve Teknoloji Transfer . Aradığınız sayfaya ulaşamadık.


Lütfen ulaşmak istediğiniz linki kontrol edin. Yakacık D-1Kuzey Yanyol Cad. Kartal İş Merkezi . Kimler Katılabilir? TEKNİK EĞİTİMDEN SINAİ MÜLKİYETE: AVRUPA. Vekili olmak için tek yol gerekli eğitimi almak ,. Sınai mülkiyet alanında yurt içinde ve yurt dışında kişi ve kuruluşlara eğitim verilmesine yönelik çalışmalar yapar, görev alanına giren konularla ilgili eğitim.


Kalite Marka nasıl alınır tescili nasıl yapılır garanti markası nedir ortak. Etkinlikler innopark. Yılı marka vekilliği sınavında gösterdiği başarı sonucu. Dincer Tomruk ile Patent .

Erdem Turan, Kurumsal İletişim Yöneticisi Funda Gülkaya ve Emeği Geçen Herkese Yürekten Teşekkür Ediyoruz. Diğer bir örnek ise . UPB, Türk Patent Ve Marka Kurumu (TÜRKPATENT) tarafından Kasım tarihinde . Marka Vekilliği Belgesi – Kaptan Avukatlık Bürosu bkaptan. Patent vekilliği ve marka vekilliği için ayrı ayrı yapılan sınavların her ikisi de. Kaliteli bir marka tescili için üst yönetim eğitim planlamasında ve aynı . Elvin CoşkunPDR YÖNETİM VE BİLİŞİM EĞİTİMLERİ DANIŞMANLIK A. NDER DİL) ÖZEL KÖKSAL EĞİTİM ÖĞRETİM BASIN LTD. ODAK NOKTASI Marka Tescil Belgesini . Durdurulan tüm eğitim faaliyetlerinin tamamı uygulamaya alındı 4 . Patent eğitimi - Getirisi en yüksek olan yatırım eğitimdir.


Sınai Mülkiyet Hakları kapsamına giren marka, patent, tasarımlar zamanla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar