19 Temmuz 2018 Perşembe

Benim hobim İngilizce

Türkçe online sözlük Tureng. Kelime ve terimleri çevir ve farklı aksanlarda sesli dinleme. Ek olarak isa benim hobim jesus is my homeboy çevirisinin detaylarını görün. Ben spor ve hobileri aramıştım ama mühim deil burada sadece hobiler deil sporlarda var ayrıca benim aradığım konu deil ama burada oyunlar (games) yok. Kendime soğuk geçmişini inceleme gibi bir hobi yarattım, Victor Fries.


Bu şehirde yaşayan biri için akıllıca bir hobi. Herkesin bir hobisi ya da boş zamanlarında yapmaktan keyif aldığı bir aktivitesi vardır. Hobiler : Sizinki Hangisi? Bazıları dil öğrenmekten. Gitar çalarken rahatlıyorum, bu yüzden benim hobim.


My hobby” derlemesi. Zevk aldığınız şeylerden bahsederken. Eğer benim pahalı zevklerim vardır diyorsanız, klasik araba restorasyonu tam size . Daima dans edebilecek insanlara hayranım. Yıllar önce ana hobim olarak dans etmeyi seçtim. Birinci günden beri bu benim sadece hobimdi, hobimdi.


Bugünlerde bu benim mesleğim olsada hobim. Hedefi dil öğrenmek olan herkesle büyük bir zevkle öğretme ve öğrenme. Ama bazen tamirciler View in . Includes free vocabulary trainer, verb tables and pronunciation. Learn With Me (LWM English ) adet kitap, adet DVD ve 1 . Bir kişinin birden fazla hobisi olabilir ve benim için iki tane var: Yabancı dil . Dolayısıyla güzel yorumlar alması, benim için çok özel. Daha önce hep İngilizce parçalar seslendirdiniz.


Annem ilk kez beş yaşındayken beni bir dans atölyesine getirdi. Sonra ilk dansımı öğrendim. Oyuncak, deyip geçmeyin! Arıcılık benim için hobiden ticarete döndü. Ama yurtdışına iş seyahatine gittiğimde beni kurtardı.


Goblenci, goblen home, online . Beni rahatlatacak bir hobi edinmeliymişim. Turkish- English Dictionary. Sen de benim gibi yeni müzikler ve filmler keşfetmeyi sevenlerden isen farklı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar