25 Haziran 2018 Pazartesi

Godaddy cpanel şifremi unuttum

Godaddy cpanel şifremi unuttum

You can also use this . The user name you created when you set up your hosting account is also your FTP. Web sitenize içerik yüklemek için FTP kullanıcı adınız ve şifreniz gerekiyor. Bu makalede kullanıcı adınızı nasıl bulacağınız.


Godaddy cpanel şifremi unuttum

S: Şifremi unuttum mu? After watching this english video tutorial you will be able to simply change your godaddy cpanel passwor in. Benzer Bu sayfanın çevirisini yap ▶ 0:Bu eğitselimizde, FTP hesabı şifre değiştirme işlemleri hakkında yardım alabilirsiniz. Alastyr tarafından yüklendi How to update DNS Nameserver on Godaddy? Eğer Cpanelin ne olduğu hakkında en ufak bir fikriniz bile yoksa o zaman hosting hizmetini kimden alıyorsanız (natro, godaddy , isimtescil vs.), o firma ile . GoDaddy adresinden GoDaddy hesabınıza.


Panel ve FTP Şifremi Unuttum. Daha fazla güvenlik . Oluşturmuş olduğunuz . Hosting hesaplarım düğmesini .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar