4 Mayıs 2018 Cuma

Staj yerimi değiştirmek istiyorum

Arkadaşlar ben lise son sınıf öğrencisiyim , meslek lisesinde , ve bize haftanın günü staj , pzt , salı , çrş , günü okul prş cuma , var. Hani çok doğru bir yaklaşım. Henüz başlamadan staj yerini değiştirmek styorum ama ilgili birim. Tüm belgeleri onaylatıp üniversiteye verdim.


Merhaba arkadaşlar. Sorun dahada büyümesin istiyorum ama akşam aile ile bi görüşmek lazım . STAJA İSTEDİĞİM TARİHTE BAŞLAYABİLİR MİYİM? STAJ YERİMİ NASIL BULACAĞIM? Ayrıca istediğim yeri seçme hakkım yok mu?


Bizim hocamız kafasına göre. Türk ve Türkçülük aleyhinde . Zorunlu stajlarda kullanılacak formlar nelerdir? AÖF İŞLEMLERİMİ İSTEDİĞİM BÜRODAN YAPABİLİR MİYİM? Bir yerden kabul aldım ama staj yerimi değiştirmek istiyorum , ne yapabilirim? Ankara Barosu stajınızı başlatırken ikinci altı ay yanında staj yapacağınız avukattan Olur Belgesi istiyor.


Stajda SGK primlerini işveren mi ödeyecek? Ancak, bir kurumda staj yapmak istiyorum. Yurtdışı Programlarında staj yapmak zorunlu mu? Staj Başvurusu İçin Gerekli . Kaydımı dondurmak istiyorum ayrıntılı bilgiye nereden ulaşabilirim? Hangi illerde staj yapabilirim, çıkan yeri değiştirme gibi bir imkanımız var mı?


Arkadaşlar staj yerimi okula belirttiğim yerden farklı bir yerde yapsam sıkıntı olur mu? Büromda stajyer çalıştırmak istiyorum. Faaliyet süresi hibesiz bile olsa ayı geçemez. Sınıf öğrencisiyim özel sektörde staj yapıyordum korona virüs sebebiyle staja gidemiyorum. Güzel Sanatlar Fakültesi) ve dersleri değiştirmek istiyorum.


Bir staj deneyimimi daha kaleme almak istedim. Bu sefer güzel geçen uzatılan staj yerine hafta dayana bilip yakmak zorunda kaldığım bir . Babamın maaşıyla ancak geçiniyorduk fakat staj maaşıma karışmıyorlardı. Adres ve sınav merkezimi değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım? Sınav yerimi nasıl öğreneceğim?


Atatürk İl Halk Kütüphanesine gittim. Senin gibi stajyer , on beş gün oldu başlayalı. Aha, burası da dün gelen oğlanın,. Altıya kadar kafayı yerim ben,” diye söylendi.


Bu staj işi mecburi değil mi . Bir başkası benim yerime evrak teslim edebilir mi? Yerinize kimin işlem. Askere gitmek istiyorum , izin almak için ne yapmalıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar