28 Mart 2018 Çarşamba

Dedem bulgaristan doğumlu vatandaşlık alabilir miyim

Dedemden dolayı bulgaristan vatandaşlığına başvurabilir miyim , yoksa önce. Yaptigim sorgulamada babam ve dedem bulgaristan dogumlu. DEDESİ BULGARİSTAN DOĞUMLU , BEN DE VATANDAŞ OLABİLİR MİYİM ? Dede veya büyükanne üzerinden torun başvuru yapılamamakta olup sadece ebeveyn üzerinden yapılabilmektedir. Fakat hayatta değiller.


Ben;büyüklerimden dolayı vatandaşlık başvurusu yapabilir miyim ? Belli yıllarda göç etmiş. Bulgar vatandaşlığı nasıl kazanılır, kimler vatandaş olabilir, iadesi nasıl istenir, süreç. Bu durumda ben ve annem vatandaslik alabilir miyim ? Tabii ki ilk kazığın . Yani babaanne, anneanne ve dede üzerinden direkt olarak bulgaristan vatandaşlık işlemleri.


Vatandaşlık alabilir miyim ? Bulgaristan , Bosna-Hersek, Makedonya ve Romanya çifte vatandaşlık veriyor. Siber güvenlik uzmanı Ali Keskin de E-Devlet, bütün kişisel . VEFAT ETTİYSE BEN YİNEDE VATANDAŞLIK ALABİLİRMİYİM ? Abi babannem gilde bulgar gocmenligi. Yunanistan ise Mübadele Anlaşması gereği vatandaşlık vermiyor.


Türk vatandaşlığını doğumla kazanmış . Biz çocukları olarak BG vatandaşlığı alabilir miyiz , ne yapmamız gerek? Bg vatandaşlığını geri alabilir. C doğumlu çocukların BG vatandaşlık işlemleri için.


Ben, bu durumda bulgaristan vatandaşlığına geçebilir miyim bunu sormuştum. Tekrar dövizle askerlik yapma hakkı kazanır mıyım ? BEN BULGARİSTAN DA SERBEST DOLAŞIM VEYA PASAPORT ALABİLİRMİYİM. Can Kaloç — yıl önce.


Atalarımdan si Romanya doğumlu görünüyor ama sonradan Türkiye ye . Ben başvuru yapabilir miyim ? Babam vatandaşlık almadı. Yoksa önce onun mu alması gerekiyor? Benim dedem ve babaannem Üsküp Makedonya doğumlu. Eşimin dedesi bulgaristan çelebi doğumlu ve T. C nufus kağıdında doğum yeri çelebi yazıyor. TL istenen evraklar, başvuru sahibinin, anne ve babasının, dede ve ninesinin . Bende vatandaş olabilir miyim ? Alman vatandaşlığına geçemez.


Aslında haklı, büyük büyük dedem popua yeni Gineli olsa ne olacak meraktan. BUlgaristan doğumlu yaşayan büyüğünüz varsa o alacak , sonra size . Destinasyonlar cokgezenadam. Dedem ve anneannem Sarisaban ve Aritane dogumlu gozukuyorlar.


Benim babam da Tikveş doğumlu ve ailece oradan göç etmişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar