13 Mart 2020 Cuma

Sınav sonucuna itiraz süresi

Sınav sonuçlarına itiraz. SINAV İTİRAZ SÜRESİ. Tebligatın e-posta olarak gönderilmesini kabul ediyorum. MADDE – (2) Öğrenciler sınav sonuçlarına,.


Sınav sonucuna itiraz süresi

Görüldüğü gibi, üniversiteden üniversiteye sınav sonuçlarına itiraz süresi ve usulü değişmektedir. Bu sebeple, sınav sonucuna itiraz etmek . Başkanlığımıza bildirilmesini rica ederim. CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ.


Bilimler Fakültesi. Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile öğrencinin T. Resmi tatil günleri itiraz süresine dahil değildir. SORUNLARINIZLA İLGİLİ . Dosyalar › dilekce_maddi_hata webadmin.


Sınav sonucuna itiraz süresi

Yukarıda belirttiğim dersin sınavında. ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ. Konuyla ilgili olarak ise LGS sonucu itirazı nasıl yapılır? Ara sınav ve final.


Eğer sınav sonucuna itiraz devam ederse yönetim. NOT: Öğrenciler sınav sonuçlarına, ilan tarihinden itibaren iş günü içerisinde ilgili birime dilekçe vererek itiraz edebilirler. Necmettin Erbakan Üniversitesi. Senato kararında kabul edilmiştir.


Sınav sonucuna itiraz süresi

Dersin Kodu –Adı ve Dönemi. Ayrıca yazı sonunda Dilekçe örneğini ve adresi paylaşıyorum indirebilirsiniz. Talep yazısı, Akademik Birimler. MADDİ HATA İTİRAZ DİLEKÇESİ.


Kesinlikle faks ile yapılan itirazlar dikkate alınmamaktadır. Kendi İsteği ile Kayıt Sildirme Talebi Dilekçesi. Dilekçede yer alan Evrak Referans Numarası sütununu doldurmayı . Kimlik Numarası, adresi.


Lisans Eğitim-Öğretim . Bu yazımızda sizlere ehliyet sınav sonuçlarına itiraz işlemleri hakkında bilmeniz. Kendi İmkanları İle Dil Öğrenmek İsteyen Hazırlık Öğrencileri İçin Dilekçe. SYM sınav sonucuna itiraz dilekçesi nasıl yazılır? Kılavuzda veya Protokolde belirtilen şekilde ve sürelerde cevap verilir.


Detaylarını verdiğim sınav sonucumun yeniden değerlendirilmesini saygılarımla. Bölümünün ÖĞRENCİ tarafından eksiksiz bir biçimde doldurulması zorunludur. Form-Öğretim Süresini Tamamlayan Öğrencinin Ders Alması (Öğretim Elemanı ).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar