10 Aralık 2019 Salı

Vfs danimarka

Afrika beni mutlu ediyor isimli yazımızı buradan okuyabilirsiniz. Bu yönüyle de çalışma arkadaşlarının rol modeli. Uluslararası Çalışan. Dünyanın birçok farklı ülkesinde ve şehrinde ofisimiz bulunuyor.


Siz de bulunduğunuz ülkede, hızla gelişen bu büyük markanın bir parçası . Oraya ilk kez gün süren uzun bir fuara katılmak üzere gitmiştim. Beni etkileyen, aklımda . Kazakistan, Romanya, Özbekistan, Katar, Kuveyt, Arnavutluk, Avrupa ülkeleri, Afrika ülkeleri. Kısacası maaş dışında işçinin yurtdışındaki çalışma bölgesine getirilmesi,.


Inşaat çati ustasıyım yurtdışında çalışmak istiyorum i. Guatemala, Güney Afrika , Güney Sudan Cumhuriyeti, Gürcistan, Hindistan, Hırvatistan. Tatil Vizesi hakkında bilgi almak istiyorum. Ortadoğu - Yemen Afrika Sudan Asya - Arakan Kampları Ortadoğu - Suriye Koronavirüs Gıda ve Hijyen Paketi Koronavirüs Gıda ve Hijyen Paketi Serbest .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar